תפריט

המלצת השבוע 11.08.13

 

פינה זו נועדה לשתף אותך ברעיונות ומחשבות שמנסיוני עוזרים לנו לעזור לעצמנו. כמובן, היא אינה מחליפה טיפול פסיכולוגי. אני מזמינה אותך לקחת ממנה מה שמתאים לך.

 

החליפה הזאת שווה את המחיר?!

השבוע שמעתי סיפור יפה, שנקרא "החליפה של זומבק"*; איש אחד נסע לעיר רחוקה לחייט מפורסם בשם זומבק, כדי שיתפור לו חליפה. זומבק מדד, הכין, ולאחר שבוע הודיע שהחליפה מוכנה. האיש מדד את החליפה המשובחת מהאריג היקר. לפתע הבחין ששרוול אחד ארוך מהשני. הוא שאל:"זומבק הנכבד, לא נעים לי לשאול, אבל השרוולים לא באורך שווה". זומבק אמר:"החליפה בסדר גמור. אתה לא עומד נכון, ושינה את עמידתו של האיש, כך שהשרוולים יתאימו. שאל האיש עוד:"זומבק הנכבד, לא נעים לי לשאול, אבל יש אריג עודף באזור העורף". אמר זומבק: "החליפה בסדר גמור. אתה לא עומד נכון". זומבק כופף את העורף של האיש, והרים את כתפיו,עד שהחליפה התאימה. לבסוף, לאחר תיקונים רבים בעמידתו של האיש, יצא האיש מהחנות. כאשר הלך ברחוב כדי להגיע לתחנת הרכבת, עצר אותו אחד מהעוברים והשווים ואמר: "זו חייבת להיות חליפה של זומבק". שמח האיש ואמר: "נכון, איך ידעת?!". ולתדהמתו קיבל את התשובה: "רק חייט מפורסם כמו זומבק יכול להתאים חליפה לאדם כל-כך נכה, כמו שאתה".

אז ההמלצה להשבוע – לבחון את החליפות שבחייך. עד כמה הן מתאימות לך? מה היתרונות ומה המחירים שלהן עבורך? במה הן מגבילות אותך? להתבונן וגם לשנות אם מתאים – שרוול פה, כפתור שם, לפי הצורך….

אני מזמינה אותך לקרוא על טיפול קוגניטיבי התנהגותי (CBT), מדיטציית מיינדפולנס , היפנוזה והיפנוזה עצמית, ככלים יעילים לניהול אסטרטגיות ההתמודדות שלנו.

 

 

 

היום, השבוע, ובכל יום ויום

שיהיה שבוע טוב!

 

*הסיפור לקוח מאתרה של טארק בראק: www.tarabrach.com. האתר מומלץ בחום.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

הפוסט הזה סגור לתגובות כרגע.

Quick Website - בניית אתר תדמית
FRESH - עיצוב גרפי